Selam anneler. Bu 2. Gebeliğim sonuna yaklaşıyorum 30. Haftadayız. Bu gebeliğim zor geçiyor ve sürekli stres halindeyim sesim çok sabrediyorum fakat sesimi yükseltmeden istemsizce kendimi alıkoyamıyorum yorgunluktan belki de .. aynı durumda olan tek ben miyiim acaba 🥲