Kocak_hatce Daha yeni hamile olduğumu öğrendim bi hafta önce falan ama şuan hiç kusmam bulantım yok normal mi ikinci hamileliğim oğlumda vardı o yüzden tuhaf geliyor daha hiç gitmedim doktora bi hafta sonra randevum var
Baby_B Kocak_hatce Herkeste farkli bir sürec oluyor Benim bulantim kusmam cok fazlaydi basta,ama bazilarinda olmuyor Tereddüte kapilmayin🌺
Crnklcc Kocak_hatce Kocak_hatce benimde 5 kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti dışında henüz Bi belirtim yok her gebelikte farklı ilerler sağlıkla gelsinler inşallah
Elif7723 Kocak_hatce benim 6. Haftada başladı şuan yaklaşık 11 haftaligim daha geçmedi çok kötü bir durum inslh siz yasamazsiniz
Canss35 Kocak_hatce içiniz rahat olsun 😊 benimde ne kusma ne bulantı hiç bisey olmadi 26 haftalık olduk 🙏
2melekannesi1 Baby_B benimde ikinci hamileliğini oğlumda 14 haftaya kadar bulantı kusma vardı bu gebelğimde 7 haftalkken başladı şuan biraz dha iyiym 9+5 oldm
Zeynep9120 Kocak_hatce ılk gebelıgmde kusma bulantı oluyodu benmde bunda aksine midem kazınıyor 6+5 iz bugun valla bende korkuyorm ılkıyle karsılastrma dedi doktor her gebelk farklıdır dedi ama ne blim aksine midem kazınıyo acıkıyorum garip tiksinme oluyo arada o kdar gogus agrısı cok sızlama hassasiyet ucları buyudu uyku yorgnluk kafamı kaldıramıyorm uykudan belırtılee sadece bunlar
Baby_B Kocak_hatce İstahli olmaniz güzel bence☺️ 10.haftaya kadar hicbir sey yiyememistim Bulantisi ve kusmasi olmayanlara cok imreniyorum😅 Normal oldugunu dusunuyorum
Pinarkorkmazer Ben ikinci kere hamilelik yaşıyorum hiç mide bulantım ve kusmalarım olmuyor çok normal
Kocak_hatce Zeynep9120 evet ya çok uykum var sürekli halsizlik hiçbir işi yapasım gelmiyor sürekli uzanıyorum
Aslsenturk7 Merhabalar benimde suan 5 hafta oldu Dr izinde olduğu için gidemiyorum da sadece ara ara karinimda ağrı oluyor göğüs hassasiyeti var ama bulantı kusma hissi olmuyor aceba doktora gittiniz mi herhangi bi sorun var mı ?
Kocak_hatce Aslsenturk7 yok 28inde randevum evet bende de göğüs hassasiyeti var hele sudyenimi gece çıkartırken
Kocak_hatce Canss35 her bebek farklı bir tecrübe demekki hayırlıysa gelsin de ben her şeyi çekerim 🥰🙏