Ezomemo
Doktorumdan memnun değilim her gittiğimde bana cinsiyetini farklı söylüyor 17haftalık hamileyim ve daha ne doğuracağımı bilmiyorum hamile çıktıktan sonra öksürüğüm oldu ve hala öksürük gitmedi ve kanamam olduğunda doktoru aradığımda sürekli doktor hanım burda değil bilmem ne falan doktorun sesini duyuyorum ama doktor sürekli ya Doğumda oluyor diyorlar yada amaliyata defne hastanesi Raziye keskin kurt doktorum hiç tavsiye etmiyorum bilginize bilen birileri varsa doktor önerisi olsun
Sevsev
Mozaik hastanesine git bence ordaki doktorlar daha iyi sadece biraz daha yoğun ve kalabalik diğer hastanelere göre
Damla01
Defne de haydar misirliogluna gidiyorum. Cok memnunum tavsiye ederim.