Meryem003 bende 19haftlik oldu benim bebeğimde bu durumda tek kordon denildi . karinndan sıvı alalım dedi ywptrmadim siz en erken ne zaman öğrendiniz kilosu nasıl varmı bı sorun bende merak ediyorum doğum nasıl olur dye ilerde insllah sağlıkla gelirim bende ileriki haftalara önceden erken doğum yaptım bebeğimi kaybettim 😞 Allah’ım tekrar yaşatmasın insllah 😞🌸