Edsn doktorum 10 yıl önce ablama da başka doktor sezeryan demişti benim şuan ki doktorum ablamı normal doğum yaptırdı inançlı bir kadın ve böyle bir şeyin yalanını söyleyeceğini düşünmüyorum normal olma ihtimali olsa değerlendirirdi o yüzden başka doktora gitmek istemedim