Tombikis96
Ben şeker yüklemesi yaptırdım sonuçlarım iyi çıktı şeker çıkmadı ama doktora kontrole gittiğimde vücudumdaki şeker oranı fazla olup çocuğa gectiginden dolayı suyumun fazla olduğunu söyledi doktor , dikatt etmem gerektiğini erken doğuma kadar sebebiyetlerinin olduğunu söyledi halbuki şekerle çok fazlada aram yoktur benim sadece meyveden kaynaklı olduğunu düşünüyorum çok fazla meyve tüketiyordum 😂😂