huysuz__ Offff ilk kızımı 22.haftadan sonra ilk hissettim. Oğlumu ve ikinci kızımı 14. Haftalarda hissettim. Kız kayar oğlan pat pat vurur derler de benim 3 ü de pata küte girişkenler yumuşak hareketleri hiç olmadı 😅
Alyask Offff ilk hareketini 14 hafta gibi hissettım kelebek kanat çırpar gibi sımdı 17 olacağız pıt pıt atıyor sürekli cinsiyetimiz erkek🥹💙
dorugun_annesi1 Offff 20 haftalıkken tekmesini net şekilde hissettik eşimde bende. Öncesini sızı şeklinde hissediyordum 20 haftalık olunca kıpırtı tekme olduğunu anladım. Cinsiyetimiz erkek🌸