Evet benim oğlumda başıma gelmişti. Kaç aylıktık tam hatırlamıyorum ama 12-14 haftaları arasındaydı sanırım. İlk gittiğimde bi böbreğinde genişleme var yani bi böbreğinde büyüme var diğerine göre dedi. 1 ay sonra gittiğimde geçmişti boşu boşuna korkup bi dünya doktora gözükmüştüm. Açıkcası doktorların çoğuda bana korkma gebelik 9 ay gibi bir süreç evet olabilir ama çok küçük bi fark geçecektir dediler. Gerçektende öyle oldu çok değil 1 ay sonra gittiğimde ikiside normaldi. Hatta doğum yapmadan yine doktora sormuştum. Hocam dikkatli bakarsanız böbrekle ilgili tekrar bi sorun yok değil mi ona göre doğar doğmaz tedavisi için soruyorum demiştim. O da ilk başlarda yaşadığımızın erkek çocukların çoğunda olduğunu zamanla doğuma kadar olan süreçte düzeldiğini söylemişti. Uzun oldu ama ben o zaman çok üzülmüştüm anneyiz sonuçta sen hiç stres yapma her ay gittiğinde sor inşallah seninkide düzelecektir