Tazeanne03 Ben de aynı durumdayım. 28.haftaya kadar herşey güzeldi ama artık çocuk çok mu baskı yapıyor bilmiyorum aşırı kötü oldum iki kere acile gittik geldik. Lavman verdiler en son. O biraz rahatlattı. Bir de doktor önerisi ile dubhalac şurup içebilirsiniz. Gaz için çok rahatlatıyor. Başka öneriler varsa ben de alabilirim 😢