15 haftalık hamileyim.
Son zamanlarda normal otururken veya ayakta iken karnımın hep sol tarafına ilginç bir sekılde içerden birisi sağlam bir yumruk atmış gibi oluyor. Asla bebek böyle bişey yapamaz ama içerde ters giden ne var bilmiyorum tarif de edemiyorum bi anda nefesimi kesen bir darbe geliyor karnıma kramp mı onu da bilmiyorum. Sanki böyle biri geçerken yanlışlıkla sert bi şekilde vurmıs givi anlık bir agrı oluyor. Hiç böyle yaşayan biri var mı aranızda. Aslında tam da tarif edemedim doktora sorcam ama nasıl ne sekıl bilemedim çok sık olmaya başladı