selins Cagla54 benim vardı yüksek tansiyon ilaç kullanıyodum ama bebekte gelişme geriliği başladı ve 35+2 de erken doğum yaptım yani sıkı takip edilmesi gereken bi durum doktor ilaç tedavinize başlamıştır muhtemelen
nehirimmm Cagla54 bende erkenden başlayan bi problem doktorum tuza dikkat et dedi sadece ama yine de gün içinde yükseliyor yükselince limonlu su içiyorum sadece.. 15-9 gibi yükselirse kullanmam içinde bi ilaç verdi ama henüz kullanmadım