Arzu45 Eşim 5 tane ben 2 tane istiyordum.sonra ortak kararla 3 tane yeter dedik. Daha 1 kızım var 2 tane var daha insallah Allah yardımcımız olsun😂😂😂😂
Mucizee80 Arzu45 hep hayalim 2 kızım 1 oğlum olmasıydı evlendim 3.5 hamile kalamadım sonra tüp Bebek tedavisi ile evlat sahibi oldum ama hamileliğim kötü geçmişti 3 yaşında oğlum var 🙁 şimdi ise Rabbim sağlıklı evlat nasip etsin istiyorum sayısının cinsiyetinin hiçbir önemi yok
Fundaaaaa Arzu45 hahahah şuan 3.’ye hamile ben güldüm çok zor yaa 😁 ama güzel 2 oğlum var kızım olacak şimdi inşallah 🙂↔️
Arzu45 Mucizee80 bencede de canim Fundaaaaa insallah😍 Alisa_ haha daha yolun başındasın dur😂 Deryadgm amin insallah😍 Crocus20 hihi😆amin Azra8Engin erkekmiş kiz AmineErva yaa Allahını bulduğu vardır elbet
Dmerrt Fundaaaaa benimde iki oğluşum varr banada dua edermisin rabbim banada nasip etsiz bende bi kızım olsun istiyorum sağlıkla gelsin bebiş maşallah rabbim korusun✨✨✨🌸 ☺️
Crocus20 Alisa_ al bende de o kadar bende hep 3 çocuk derdim ama şuan 2. ye hamileyim( sürpriz bir gebelik) bende bundan sonraya allah isteyene versin diyorum 🫣❤️
Deryadgm Arzu45 hep bi oğlum bir kızım olsun istemişimdir oğlum 4 yaşında 7 aylık kızıma gebeyim hamdolsun Rabbim gönlüme göre verdi 🤲bu arada ikiside tüp bebek oğlum 13 yıl sonra oldu kızımda 17. Senede kucağıma alacağım Allahın izniyle Rabbim herkesin gönlüne göre versin🤲☺️
Azra8Engin Arzu45 eşime kalsan ilk 11i tamamlayacak ben 2 diyordum. 4 aylık kolik bebe annesi olduktan sonra ikinciye Tövbe ettim. Zirvede bırakıyorum size hayırlı başarılar kızlar 🤷🏼♀️😁
selim10 Azra8Engin merhaba Azra , doğumlarımız yakındı birbirine, tam ne kadarlık oldunuz, nasıl gidiyor🥰
AmineErva Arzu45 bende 2 3 isterdm Allah’a şükür bi kızım var ama daha olmuyor iki kere dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı v.s
huysuz__ Arzu45 2 kız 1 erkek hayalimdi, gerçek olacak🥰 eşim 2 kız 2 erkek istiyor, önceliği kızıma kız kardeşdi ama şimdi oğluma da yoldaş olsun diyor 😅 çok çocuk seviyorum bakalım belki onun da gönlüne göre olur ilerde.
Anneoluyorumm00 huysuz__ kaç yaşındasın canım benim eski çocukluk hayalimdi 😁2 tane bebeğim var yeter diyorum
AyGC likapaa53 benim de 3,5 yaşında bir kızım var. 12 haftalık hamileyim bir dr erkeğe benziyor diğer dr kız gibi dedi bakalım ne olacak 🥰
staRmama Asli_0025 Allah hayırlı bir şekilde nasip etsin en kısa zamanda. Sebebine bakılmadı mı kuzum?
Asli_0025 staRmama aslında bugün genetik test sonuçlarım çıktı ama trombofili panelinde sadece 2 tane bakılmış normalde 6 lı bakılıyordu kromozomlardada bişey çıkmamış anlamadım bende