Elbu Yesillendik_ sizin eşinizin doğum tarihini ve son adet tarihinizi yazın hesaplayim doğru bilcemmi
Yesillendik_ Elbu çin takvimine 30 nisan olduğu için başlangıç hamile kaldığım ay mayıs oluyor mayıs olarak yazınca kız çıkıyor orda ama nisan yazınca erkek çıkıyor mantıken de ben mayısta hamile kaldım ne kadar 30 nisan baz alınsa da 😁
Nzlefe9488 Yesillendik_ ay çok sevindim bi postta 12.haftada kıza benzetti yazmışsın şimdi baktım benimkini de kıza benzetti doktor ikilide 1 oğlum var bakalım erken tahminimiz tutacak mı bizimde 😁
Birkatibe Elbu İbrahim peygamber duası şiddetle tavsiye ediyorum oğlu olsun diye ettiği bir dua var google amca biliyor 😀