Bir arkadaşım vardı 2 yıl çocuğu olmamıştı. Eşi ona kuş getirmişti evde ses olsun diye .Kadında duygulanmisdi.Eve geldiğimde ağladım.hamileydim o zaman. Dedim Allah’m onun evladı olsun.ve 2 ay sonra hamile olduğunu öğrendim. Çok sevindim.Eltim var 12 yıl sonra kiz çocuğu oldu. PEKI sizin etrafınızda ve ya sizin kac yil ve ya kac ay sonra hamile kaldınız?. BELKI bebek bekleyen binlerce kadın vardır.bu postu görüp kayb ettiyi umudu geri gelir.🤲 Ve inşallah Onunda Bebisi sapa sağlam dünyaya gelir🥰