Arkadaslar 18 hafta olduk bebegimi hic doya doya goremedim 3 boyutlu gormek de cok istiyorum ama doktorumuz ölcumleri yapıp hemen bitiriyor muayeneyi ve hic 3 boyutlu goremedıkk… sırf 3 boyutlu gormek icin baska bir kliniğe gitsem olur mu oneriniz var mı? Bir de detaylı ultrason ıcın bılgı verebilirseniz sevinirim