kızlar selam. Ben şu an 35 haftalık gebeyim. İlk günden beri de kendimi normal doğuma adapte edip hamileligimden beri bol yürüyüş egzersiz yaptım kiloma bile dikkat ettim sadece 9 kilo aldım. Ama bebeğimin başı şu an doğan bebeklerin başının boyutunda gelişimi 3 hafta önden gidiyor ve daha şimdiden 2,750 kilo. Normal doğuma devammı etmeliyim yoksa sezeryanamı dönmeliyim emin olamıyorum. Vücudum zaten zayıf ve çelimsiz bebeğimi yırtığım olmadan çıkarabileceğimi de sanmıyorum. Siz olsanız ne yapardınız ? İki hafta sonra kontrolüm var doktorum doğum konusunda bi cevap bekliyor. Sizce ne yapmalıyım