Anne2024 39+4te sezaryen günü aldık. Bebek başından beri ters. Acaba 41leri beklesem mi, çok kararsız kaldım . Aynı durumda olanlar yazabilir miü
hanlnim Anne2024 siz benden ileridesiniz, benimde başından beri ters bebeğim.. 33+4 olduk bizde dönmezse eylül sonu sezaryen olcak benimde🥺
Esum48 Anne2024 benim 29.haftadan beri tersti 38.haftaya gun verdi ve dogurdum cok sukur. Doktor 38 39 arasi aliyoruz ileriki haftalar bebege risk yaratiyor kordon dolanmasi dışkı yeme gibi olaylar olabiliyor o yuzden beklemiyoruz dedi. Isteseniz de bekletmez yani
Yldz111 Anne2024 benim de ters ama doktor 39 haftalıkken alacağız beklemenin bir anlami olmuyor artık dedi. Riske girmeye gerek yok bence de
Zuhalsebu Anne2024 üzerinden 2 sene geçti tam haftasını hatırlamıyorum ama son haftalarında bile bi gidiyoduk tersti bi gidiyoduk düzdü dönme ihtimali var ama 41 i beklemek de sizi çok yorar 40tan sonrası insanı bişey oldu mu olacak mı diye çok strese sokuyor
Anne2024 hanlnim ben de 39+1deyşm şuan perşembe olacak kısmetse . Hoca da beklemersek kordonnsarkması olabiliypr dedi ve suyum da cok fazla o yüzden risk almak istemiyor
hanlnim Anne2024 hakkınızda hayırlısı olsun siz ve bebeğiniz sağlıklı olun en önemlisi de o 🙏🏻 ama genelde sezaryense çok bekletmiyorlar zaten
Yigitalimomy @Anne2024 38+0 oldu bugün aynı durumdayım bebek ters Doktor her hafta dönme ihtimali düşüyor dedi Ama son haftalarda dönende varmış sancı ile beraber. Allahtan bir mani çıkmazsa 39 un son gününe kadar beklemeyi düşünüyorum.