Hanımlar merhaba yaklasık 3 haftadır geçmeyen kaşıntım vardı göbek bölgesi catlaktandır dıye başta onemsemedim ama sabaha kadar kaşıntıdan uyuyamadıgım için kadın doğuma gittim devlet hastanesinde bu bizlik değil gebelikten kaşıntı olmaz dıyıp cildiyeye yönlendirdi özel klinikte gittiğim druma hemen gittim oda isilik olabileceğini çok sıcak olduğunu ama bi karaciğer alt ast bakalım kolastazı mı diye dedi çünkü göbeğimde kollarımda çıkanlar tamamen isilik gibiydi annemler uyuz geçirdi bu süreçte bende yanlarındaydım ve gördüm uyuz nasıl oluyor ama bendeki alakası yok gıbıydi artık dayanamaz hale geldim cildiye ye randevu aldım bugün gosterdım gayet yakından inceledi ve uyuz olmuşsun avuc ıclerınde korıdorlar oluşmuş dedi bende fark edıyordum ama atopık egzama var ellerimde buna bagladım oda sulu kabarcıklar oluyordu ayak altında falan aniden su kabarcıkları oluşmaya basladı hıcbır ilaç da kullanamadım krem vs benı rahatlatacak bugün ki gittiğim Dr kwellada losyon verdi birkez sürdüm ama çekinerek yarında kendı druma bu durum hakkında gıdecegım size sorum bu kadar geç haftalarda uyuz olup neyle geçirdiniz benden geçmez ve bebek doğduğunda bebeğe de geçer dıye endıse edıyorum ne yapmam lazım yardımlarınıza ıhtıyacım var