Kızlar merhaba,
38+4 deyim ve bebek biraz iri yani geçen hafta 3583 gram 52 cmdi doktorum normal doğumu desteklediği için gözüm korkmasın diye kilosunu ve boyunu söylemedi bu hafta ama 4 kilo olmamış daha dedi. Sonrasında alttan muayene yaptı ama canım efsanevi acıdı çünkü vajina içi de bende ödem yapmış. Doğum için herhangi bir açıklık ya da farklı bir durum olmadığını söyledi. Bebeğin hareketlerini takip et kanaman, suyun, ağrın ya da düzenli sancın olursa hemen gel dedi ve pazartesiye kontrol için randevu verdi tekrardan. Bende geceleri artık uyuyamadığımı sürekli mideme vurduğunu ve çok fazla yanıp ağrıdığını söyledim. Vajinal doğum için dayanamam dersen cuma günü de alabiliriz bebeği dedi. İlk gebelik olduğu için 39-40 haftaya kadar da sezeryan yapmak istemiyor doktorum .Şimdi şöyle bir durum var iri bir bebek evet ama doğmak için hicbir belirtisi yok şuan da.. Allah’tan bir şey olmazsa yani su, kanama, sancı gibi cuma gününü mü düşünmeliyim yoksa pazartesi kontrolden sonra mı karar verilmesi gerekir.