Selam kızlar geçen hafta salı günü sezeryan olup ikizlerime kavuştum perşembe günü eve geldik ve cumartesi günü bi dikiş yerime bakayım dedim aynada baktım dikişin bi iki parmak altı bikini bölgemde yumuşak bi şişlik ve ekstra üzerinde de ne çok büyük ne çok küçük şişlikler var ve onların renkleride daha açık cildim bozulmuş sanki çok kötü bi görüntü acaba başına gelen var mı geçiyor mu