14+3 ten selam kızlar. Hamileliğimin ilk ayından beri resmen bunalımda gibi hissediyorum kendimi. Çok mutsuzum sadece bebeğimin doğduğu anı düşününce mutlu oluyorum onun dışında kendimi mutsuz hissediyorum. Normal mi? Sizin psikolojiniz ne durumda🥹🤦♀️