LeylaEla Kizlaaaar son tahminlerinizi bekliyorum bu hafta cinsiyeti kesin öğreneceğim inşallah 🥰 tahminde bulunmayanları bekliyorum 😁
LeylaEla Rabiaa3404 Allah razı olsun canım 🥰 Vallah hem kız dendi hem erkek sesim son bi kez sorayım tahminleri 😁 gelirim haber vermeye tabi
turkan403 LeylaEla 11+1 olduk bizde bnm üç olucak 10+6da doktor kiz dedi bana şokunu atlatmdm daha 🤭🥺
Sesra34 LeylaEla çok erken değil mi ya ben 13+0 da özle gittiğim halde söylemedi tahmin bile yok 16. Haftadan da gel dedi 🥲
turkan403 LeylaEla değişir inşallah eved normslde kiz kendini cok gec beli eder iki kizimda da oyle oldu yani
LeylaEla turkan403 Au maşallah iki prensesiniz varmış 😇 Rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin. Benim ilk gebeliğim kızdı maalesef sonlandı .. ama doktor 12+3 kız demişti 😁 bunda 11+6 ama bişey söylemek istemedi tam meraktan catlicam
LeylaEla Sesra34 işte canım bişey demek istemedi kızımda 12+3 kız denmişti kızdı gerçekten ☺️ ama ben kan verdim fetal DNA yaptırdım ondan kesin öğreneceğim dedim inşallah 🙏 sağlıkla gelsinler bebişler 🥰