RiRi22 HeMSiReM ben aylardır kabızlık çekiyorum. Meyveli yulaf lapası kahvaltilarda iki günde bir yiyorum lif oranı yüksek olduğu iicn kabizligima iyi geliyor. Birde aç karna zeytinyağı bir.kasik.iciyoruma
Bigmom HeMSiReM ben 36. Haftamdayım bir kere bile kabız olmadım. Nedenini günde 40 dakika yürüyüş ve bol suya bağlıyorum. Havalar sıcak zaten olabildiğince su içmeye odaklanın ve hareketsiz kalmayın. 👍
97-Mucize RiRi22 lif oranı yüksek olunca tam tersi kabızlık olmaz mı daha sıvı ağırlıklı gıdalar iyi gelmiyormuydu yanlış mı hatırlıyorum
Eluskonunannesi Bende genel bir kabızlık problemi var gebelikte arttı doktorum dupalac adlı ilacı verdi onu içiyorum gebelikte bir zararı yok hatta kabızlığın daha fazla zararı var dedi