Halime5947 37+2 Bnde 1 ayı geçti boynum kollarım ellerim sırtım bacağım kalçam ağrıyor aşırı bacak kalça ağrısı var yanıyor uyuşuyor tutmuyur 1 aydır yürüyemyorum hergun hastanedeyim en son mr çektik fıtık Yok ama siyatik ağrı çıktı asla geçmiyor sürekli acı çekiyorum WC ye bile agliyarak emekliyerek gidiyom nasıl geçecek öldüm öldüm uyku Zatn Yok günde 5 6 parol içiyorum gücüm kalmadı artık Allah yardımcımız olsun çok zor hamilelik acaba doğumdan sonra geçer mi normal doğuma engel mi başına gelen var mi