Kaderimmmm16899 Kızlar ne yapsam ne yesem fayda yok midem çok yanıyor artık kusuyorum bu sefer kustuktan sonra boğazım cayır cayır yanıyor siz ne yiyorsunuz ne yapıyorsunuz öneriniz var mı?🔥🤦
miniiiikfasulye Kaderimmmm16899 önceden yanıyordu kusmuyordum 28 haftadan beri yanma kusma var daha da artıyor önceden süt fayda ederdi şimdi oda etmiyor doktorda bişey önermedi şurup sadece var oda ise yaramiyor napicam bilmiyorum
Momybaby Kaderimmmm16899 doktora söylemiştim şurup önerdi onu kullanıyorum, sizde doktorunuz danışın yol göstersin. Kusuyormuşsunuz da kötü olmayın daha fazla
Ars2223 Kaderimmmm16899 aynı durumdayız mide asiti boğazıma gelip yakıyor Elma deneyin isterseniz Doktorum bana şurup yazdı doktorunuza danışın çok zor da kalınca içiyorum ben
Kaderimmmm16899 miniiiikfasulye evet süt artık işe yaramıyor canım bir litre sütü içtim fayda etmedi 😂🤦
Kaderimmmm16899 Momybaby kız onu da kullanıyorum fayda göremedim ben doktor daha verecek ilac yok dedi 🤦
miniiiikfasulye Kaderimmmm16899 Aynen yaa önceden keserdi şimdi kesmiyor mahvoldum dayanilicak gibi değil mide bulantısı daha iyii
Momybaby Kaderimmmm16899 aaa yediklerinizle ilgili olabilir mi peki üzüldüm geçmemesine kötü bir şey mide yanması 😟
Kaderimmmm16899 Ars2223 şurup fayda göremedim canım elma da yiyorum 🤣 nasıl mideyse cözenedim bide kusuyorum gece yarısı kalkıp çıkarıtım boğazım yandı acıdan ağladım🤦
Kaderimmmm16899 Momybaby kız bugun bile kahvaltıdan sonra bile yandı yani baharatlı şeyler de yemedim yine yanıyor anlamadım ben de 🤦
neslsah-1 Kaderimmmm16899 yanmadan ziyade mide bulantım var midem asırı şiş oluyo hem yanma hm bulantı yapıyo
-dunyaa- Kaderimmmm16899 36+5 olduk hala kusuyorum ve o yanmalar asla geçmedi gece yatmadan önce 2 adet prilam içiyorum bulantı için yanma içinde gaviscon tarzında bir şurup vermişti bana yanma olduğunda onu içiyorum onu günde 7-8 defa kullanabiliyorsun bana çok iyi geliyor