minikmucizemm_ Kızlar selam dr adetın 21.günü kanda progesteron testi istemişti bugun verdım ve kan testı sonucum 42.3 cıktı sonuc cıktıgında dr calısma saatı doldugu ıcın soramadım yarın arıcam sorucamda cok merak ettım bu konuda bilgisi olan varmı
minikmucizemm_ İnşallah gebelık olusmustur rabbım nasıp eder 🙏dr bugun bu testı istedı beta vereyımmı dedıgımde gebelık varsa bıle suan kanda bellı olmaz gecıkmeyı beklemelısın dedı ama 3 senedır ıstıyoruz ınsallah bu sefer rabbım nasıp eder