Yeniyeniden 16+3 haftaligim az kahve leke gelmis suan çalışıyorum devlete gitsem bakarmi acaba özele yarın randevu aldım..
Bigsecret3 Yeniyeniden acile gitseniz iyi bir devlet hastanesi ise ilgilenirler diye düşünüyorum ama normalde bilindiği gibi devlet başından saviyor ama iyi bir bölge hastanesi ise iyi ilgilenirler
Semagzll Yeniyeniden kadın doğum doktoru varsa hastanede gidin canım bazıları hiç yönlendirmiyor direk kan falan alıyorlar ilaç yazıp gönderiyorlar
Yeniyeniden Bigsecret3 gitmedim baktim gelmedi özele yine randevu aldım bugün gittim şükür birsey yokmuş ama kan uyusmaligimiz olduğu için iğne vursak iyi olur dedi 1 2 gun takip ediyoruz
Bigsecret3 Yeniyeniden hmm büyük ihtimalle kan uyuşmazlığı yüzünden tetiklemis olabilir geçmiş olsun 💖
Yeniyeniden gizem0403 suan yok açıkçası birazda evde dinlendim çalıyorum normalde kan uyusmazligini vurdurdum doktor birsey bulamadı sadece cokmu yoruluyorsun falan dedi detayliyada girdim sorun yoktu