SevdaKaplan Bizim Gibi 38inci Haftaya gelip de hâla dönmeyen varmı kızlar çok istemememe rağmen sanırım sezeryan yolu görünüyordu bir hafta daha bekleyelim dedi doktor dönmezsse sezeryana gün verelim dedi sizin bebeler ne durumda benim icin umut varmı sizce 🤔
Cerenes26 SevdaKaplan sağlıkla gelsinler 37hftadayiz bizde dönmedik haftaya tekrar kontrol bizimde bakalm...
Seyma95 Işık tutma yöntemi var biliyomusun. Bebekler anne karnında ışığa dönerlermiş aşağıdan fener tuttuğun zaman uyanık bi anındaysa dönebilir. Sonra şey var karnını okşa dönmesini söyle yukarıdan aşağı doğru elinle hem okşa hem konuş bu da işe yarıyormuş. İnşikak suresini okuyup secdesini yapmak var bir sürü yöntem var 😂
Ylzpyrz Benim 39. haftada döndü oglum...iri bir bebek olmasina ve imkansiz demelerine ragmen...4 kilo 56 cm dogdu...ona ragmen döndü😅