nureella Busranrr Allah analı babalı büyütsün sancınmı oldu suyun falanmı geldi nasıl oldu bende 38+2 yim 1 eylüle kdr kendi sancım gelmezse suni vercem dedi cok korkuyorm cokmu acılı bişi
Deniz315 Sancıların8 saat boyunca nasıl karşıladınız acaba anlatır mısınız bende bu sabah başlatacaklar
Aysegul99 Benimde 1 cm açılma var yaklaşık 2 saattir suni sancı alıyorum nst de 100 leri görüyorum Şuan için dayanılmayacak gibi değil hatta kalkıp yürümek çok iyi geliyor. Sanırım ilerleyen saatlerde ağrı sıklaşacak
Deniz315 Aysegul99 bana da Saat 8de bir cm açıklık var dedi alttan fitil verdi şuan suni vermiyor normal olmasını bekliyor nst de benimde 70 çıkıyor sancım şuan