
Kızlar merhaba aksef antibiyotik kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonu içün bütün vücudum bu şekilde kabardı ilaç alerji yaptı diye düşünüyorum başına gelen varmı hastaneye gitsem yapabilcekleri bişey varmı acaba