nurssmom Bir ay önce kürtaj oldum şimdi adet mi oldum kanamamı anlamıyorum ama 8 saatte 7 tane ped doldurdu aşırı şiddetli bir kanama var normal mi
Gzde_defne nurssmom ben 40.gün regl olmuştum normal adet kanamamdan biraz fazlaydı ama bilemedim takip edin bu şekilde devam ederse doktora görünün.kürtaj sonrası dengesizlik biraz da olsa normal kabul edilebilir ama aşırı kanamayı bilemedim.gecmiş olsun
Psk1998 nurssmom 5. Ay önce kürtaj oldum. Kürtaj kanamam 30 gün boyunca devam etti ancak lekelenme şeklindeydi hep kendi reglimi olduğumda yoğun ama normaldi. Yine de bir doktorunuza danışın bence hem içiniz de rahatlamış olur
Ayselcnt nurssmom bu ilk adettir..bende 31. Gün oldum..ama normal adetim gibi oldu..sizin sanki biraz fazla olmuş.. kaç gün sürecek takib edin..ona göre doktora gidin isterseniz.. geçmiş olsun..
kalorisizpatates nurssmom adet olmuşsun canım gayet normal benim de kürtajdan sonra 36-37 gün sonra olmuştu adetim aynı anlattığın gibiydi parça parça pıhtılar birsürü kanlar geliyordu ped ve çocuk bezi yetiştirememiştim
Sfa-nur nurssmom bende ayni durumdayım asiri bir kanama var ama kurtajdan sonra hiç kanamam olmadi neredeyse 3 gün sürmüştü 3 hafta sonra kontrole çağırdı doktor normal hersey demisti
Sfa-nur sutlukahve_ 10 gün sürdü yoğun bi şekilde bida gitmedim kontrole insAllah dondum normale dönmüştür
sutlukahve_ Sfa-nur ben de kürtaj sonrası aylarca regl olmadım en son ilaçla oldum kanamam normalden bi tık fazla geldi bana da 4.gunum bugün ama hafiften azaldı gibi o yüzden sormuştum teşekkürler
Sfa-nur sutlukahve_ siz ne zaman oldunuz kurtaj ben vakumla kurtaj oldum rahime daha az zarar veriyor diye doktor oyle uygun gördü çok ağrılı bir işlem oldu ama bir ay sonra hemen regl oldum
sutlukahve_ Sfa-nur haziran ayında olmuştum ama vakumlu mu değil mi bilmiyorum ilkinde vakumlu olmuştum ama dediğiniz gibi 1 ay sonra regl olmuştum