Merhaba arkadaşlar 5+0 sağ kasığımda batma ve agrı oluyor zaman zaman bu durum normal mi ?
Elif1995- kanama vs olmadığı sürece normal sayılabiliyo
Elif1995- normal canım. Korkman gereken şey kanama şuan sadece.
Yazmelegi_ kanamam yok çok şükür sadece batma ve ağrı ne zamana kadar devam eder acaba
Elif1995- ikinci trimesterda hafifliyor benim öyle oldu
Hllozclk umarım çabuk geçer sancı gibi vurması endişelendiriyor insanı