İlk gebeligimde sırf bu şişen meme şeklindeki hemeroitler yüzüne sezeryan oldum. Doğumdan sonra geçer dediler aslada geçmedi. En son genel cerrah pudra şekerini önerdi gazlı beze dök koy sislerin indiğini görürsun dedi geçici bir çözüm en azından. Ne dedilerse kullandim ilaç krem sprey kalmadı yani artık pes ettim vallahi.