arnka_mommy Hulyaerol 20 gün geçmedi diyebilirim öyle geçmesini bekledim baktım olacak gibi değil yatamıyorum oturamıyorum doktora gittim ilaç vermedi öneride bulundu tek yaptığım ılık su kompleksi dikkat edin ama sıcak olmasın zeytinyağı ile tampon 3 günde düzeldim çok şükür 🫠 muhakkak bir dahiliyeye görünün normal doğumda daha çok şişme oluyormuş çok geçmiş olsun 🌸 unutmadan baharatlardan asitli içeceklerden soda dahil ve acıdan uzak durun bol su tüketin 🌸
Hulyaerol arnka_mommy dikkat edeceğim bı gün acıli yedim çokta acı değildi o günün gecesi şişti basur dışarıda parmak gibi doğumdan sonra çıkmıştı ilk bende de 10 yıl önce sonrasında böyle şişme falan olmamıştı hiç şuan 32 haftalık hamileyim yine çıktı çekilecek gibi değil Allah sabır versin cidden 🌸
1bebe1meow Hulyaerol Bende de oldu hemde kocaman kendi doktorum bana fitil ve anestol krem yazdı yazılı kâğıt olmadan fitili eczane vermiyor zaten doktorunuzun reçete yazması lazım benim fitilimin proctolog tu kremi sürüp ardından fitili yapıyorum iniyor şişi hemen
Hulyaerol 1bebe1meow randevum erken tarihte değil işte o yüzden gidemedim de kadın doğuma son çare sağlık ocağına gitcem
Tubi2929 Bende doğum yapalı 23 gün oldu normal doğumdan dolayı mı oldu bilmiyorum bende de basur çıktı şişlik yok ama aşırı ağrısı var tuvalette kan geliyor falan ayıptır söylemesi. Ne yapacağımı şaşırdım kabızlıkta var. Kayısı hoşafı içiyorum bir de eczacıya sordum bende probiyotik verdi bağırsakların düzene girmeden düzelmez o dedi. İnşallah hemen geçer hepimizin sıkıntısı ya
Hulyaerol Tubi2929 Allah yardımcımız olsun cidden çok zor walla doğumdan sonra da zor gebeyken de zor her türlü zor walla acısı çok kötü
mel2835 Doktor bana aloe veralı dudak balmı önerdi birini buzluğa koydum kesip fitil gibi kullanıyorum birinide oda sıcaklığında sürüyorum ortadan kalkmadı ama acısını geçirdi öneririm
aysegulllserdar Sürekli yani her tuvalete gittiğiniz de pamuğa zeytinyag döküp oraniza koyun ve dursun geçiriyor, eğer doğum yaptıysanız da 15 gün boyunca her gün 1 tane sarımsağı zeytinyaglayip fitil gibi verin , ne acı kalıyor, ne de basur memesi
Btm571 aysegulllserdar afedersin sarimsagi makatami koyulacak acısı olmuyormu bende yeni dogum yaptım ama aşırı kötü basurum var
Hulyaerol aysegulllserdar Sarımsak acısını alabilir ewet gebeyim şuan 32 haftalık yine de fitil gibi kullanabilir miyim
Zeynep_ikra80 @"Hulyaerol"hyr canım veriyorlar bende aynı durumdayım dunyanin ilacını verdi kendi doktorumla genel cerrahi ama ne yazikki geçmedi hala ayni çok fazla ilerlediği için 🥹
Hulyaerol Zeynep_ikra80 randevuma da daha War ayın 2 sinde sağlık ocağına mi gitsem de yazdırsam şişlik çok rahatsızlık veriyor ne oturtuyor ne yatırıyor ne zor bişi ya
Btm571 Hulyaerol yeni dogum yaptım ama maalesef aşırı kötü basurum var en iyi gelen şey sıcak suya oturmak makata vazelin sürüp sıcak suya oturun rahatlatır bide kantaron yağı varsa sonrasında kurutup sürün
aysegulllserdar Btm571 ben bu yazdıklarınızın hepsini denedim, meme çıkınca bunlar fayda vermiyor, ya pamugu zeytinyaglayip koyucaksin surekli ama o sadece acisini aliyor, meme orda kaliyor, memeyi yok etmek icin sarimsak birebir
Hulyaerol Btm571 hamileyim sıcak su doğumu başlatmasın bide ılık su denedim hafif o anlık acısını aldı sadece sonra yine dewam
aysegulllserdar Btm571 hayir olmuyor, zeytinyaglayip koyarsaniz bir sey olmuyor, sarimsak hakkinda hic duymadiniz, en iyi doğal antibiyotiktir
Muge23 Hulyaerol valla cnm anlatayim uzun olacak ama oglumda ameliyat oldum cektim bu sefer olmayacagim dedim yine cektim gitmedigim dr kalmadi ilac da kullandim modet diye bi hap kullandim proctolog krem verdi ama sistikce sisti benim ozelden tut asistandan ciktim gostermedigim kimse kalmadi en son bi dr gittim ya ameliyat olacaksin dedi yada kendin kuculteceksin dedim napcam dedi anlatacam 😀sargi bezine anestol sur az olmasin ustune pudra sekeri dök ve her lavaboda degis ve hep yap 3 gun de benim gecti insallah denersin ve faydasini gorursen de yaz bana
Hulyaerol Muge23 hangi bölüme gitmeliyim anestol kremi yazdırmak için eczacı wermedi çünkü dün krem falan reçete yoktu zaten de
Annecik02 Muge23 pudra şekeri nasıl geciriyor ya inanki 5 gün oldu heralde anestol sürdüm olmadı redekain kullandım oda olmadı emziriyorum ölüyorum ağrısından parol atıyorum azıcık acisini alsın diye bide bı postta okudum Orta boy soğanı küçük küçük dogra 1 bardak sütle pişir krem kivami alana kadar yazmış biri onu yaptım dün o da fayda etmedi 3 çocukla hayat şu an zehir oluyor şu basur yüzünden yatamiyorum kalkamıyorum resmen agliyacak haldeyim. Pudra şekerini ilk kez duydum ise yarıyor mu gercekten
iy-23 Hulyaerol gebelik sonrasi gecti mi acaba bende suan ayni durumdayim gebelik oncesi asla oyle bir sorunum yokken gebelikte cikti dogumdan sonra gecer mi acaba cok merak ediyorum