Kızlar 39+2haftalik olduk sabahtan beri bı tuhaf hissediyorum erkenden uyandım tuvalet için kasiklarmda bı ağrı vardı biraz evin içinde yürüdüm geçti geri uyudum Sabahtan beri de byle ara ara ağrım oluyor acaba yediklermden dolayımi karnimmi ağrıyor sancimi karışık pek anlayamadım belden vurmuyor kızımda belden geliyordu hep ağrı tabi bebekte sertleşmede oluyor hareketlide bazen çoktandr sertleşme olduğu için ağrıyı pek anlayamıyorum 🤰🤷😌