Kızlar kızımda kaç haftalıkken yaptırdığımı hiç hatırlamıyorum, özelde takipliyim boşa para vermiyim diye devlette yaptıracağım 25+3 olduğum güne randevu bulabildim uygun olur mu haftam, özeldeki gibi içeceği kendileri mi veriyorlar eczaneden mi alıyoruz şimdiden teşekkürler