Citirmom Kızlar kan sulandırıcıya doktorunuz ne zaman başlattı? Keseyi gördükten sonra mı yoksa beta yüksek çıkar çıkmaz mı?
Citirmom Benim doktorum hiçbir şeye başlamamam gerektiğiniı söyledi, Çarşamba günü kontrolüm var geceyi göreceğiz muhtemelen ondan sonra başlatacak. Bu arada benim heterozigot sizin homozigot mu?
Merryy Citirmom heterozigotta var homozigotta var bende oğlumda da hemen başlamıştım hem corasprin hem iğne bunda da corasprin yazdı ama başlamadım sadece iğne kullanıyorum öğrendiğimden beri
busra_basturk Citirmom Benim doktorum ilk olarak folik asit başlattı zaten ben öğrendiğim günden beri kullanıyordum 12 13 haftalıkken de demir ve kan sulandırıcı yazdı