myangelson Papatyam02 18 de pik yapmış bugün çatlamış bugünü değerlendirin. Dünü değerlendirdiniz mi?
myangelson Papatyam02 tamam bugünü de değerlendirin 14 gün sonra kaset test yapabilirsiniz adet gününüz sayılır genelde 14-17 gün sonrası hakkınızda hayırlısı olsun 😊
Papatyam02 Hatice_11 hayır cnm gormedım akıntı bıle az az ole cok bı akıntım olmadı ama ılk defa gogus agrısı oldu bu donemde adete yakın olurdu ama ovulosyanda olmazdı
Hatice_11 Papatyam02 bende geçen ay göğüs ağrısı da olmuştu ama her ay neredeyse kahve rengi lekem oluyor ay ortasında oradan anlıyorum yumurtlamami 🌸ilk defa bu kdr uzun sürdü
Papatyam02 Yumurtlama donemdınde ıllakı o akıntı olması gerekıomu bnm cok olmuo az bısı bır defa falan gelıo arkası yok
Mucizee80 Papatyam02 ben bu ay sadece bir kere akıntım oldu kahverengi şekilde şüphe duyup o günden sonraları değerlendirdik sonuç pozitif kişiden kişiye her ay bile değişebilir bu durum
Hatice_11 Mucizee80 sadece kahve rengi akıntı geldiğinde mi yaptınız bir boş bir dolu mu degerlendirdiniz . İç camasiriniza geçti mi peki pecetede mi fark ettiniz 🌸
Mucizee80 Hatice_11 geç gördüm kusura bakma bir dolu bir boş 4 gün olarak devam ettik sonraki günler eşimin isinden dolayı uyamadik hatta eşime kızdım kesin olmayacak diye sadece peçetede farkettim
Elifffelisss Papatyam02 bende silik görmeye başladıktan sonra bıraktım devam etmeyi ☺️ pikten 3 gün sonra yap gerisine gerek yok zaten silikleşiyor