Ecekrk Merhaba 30 haftalık hamileyim süt gelmeye başladı göğüslerimden internette normalde yazıyor erken doğumda yazıyor ne yapıcam bilemedim başına gelen oldu mu erken doğum belirtisi mi acaba ?
Mommywolf Merhaba benim 26. Haftadan sonra ufacık damla damla geldi ara ara ve tam 40+0 da doğurdum. Kendiniz özellikle sıkıp uyarmadığınız sürece hiç bir şey olmaz. Sütü geldi diye doğuranı duymadım hiç.
Ecekrk Mommywolf bir anda görünce çok korktum birde benimki baş geliş duruyor bugün biraz daha aşağıdaydı baskı yaptı gibi geldi iyice korktum normalde doktorum erken doğum riskin var vs demedi hiç ama işte bilemedim