sweetmom_ Tutaste_ aynen benim kullandığım folik asit biraz pahalıydı o yüzden değiştirmek istedim. Ben OMEGA icin extra takviye kullanıyorum zaten.
Ebrulis Gizemiii bende decavit kullanıyorum ama bi sıkıntı olmadı sabah aç karnına kan ilacı, tok karnınada decavit