myangelson prensannesii_ karından bakildiysa erkek gibi 6-8 arası ramzi bakılıyor bu da gidiyordur herhalde 😅
myangelson prensannesii_ evet değişiyormuş o zaman kız vajinalse. Tabi kesin değil. Benim mesela karindandi kız dendi bende kız olarak yorumladım bakalım doktorlar ne zaman cinsiyet söyleyecek 😅
prensannesii_ myangelson bana da erkek diyorlar hep bi kac defa kuzenim kendine fal baktrmjs onun fallarnda çıktı hamile biri car oglu olacak diye hatta 3 kere fal bakıldı 3. De de erkek dediler artık erkeği kabullendim :)
myangelson prensannesii_ özele gidiyorsaniz doktor 12. Haftada tahminde bulunur. Ben devlete gidiyorum kendimi 16-20 haftalara hazırladım 😅😅
prensannesii_ myangelson ben nipt testi yaptırmayı dusunuyrm canim yarin hastaneye gidip gün alicam 12. Hafta da yapılıyormuş bakalım orda da net sonuç çıkar:)