Odaanne 31+5 olduk. Karnım normalde daha yüksekti göğüslerime yakın. 2 gündür aşağı indi gibi. Bu haftalarda normal mi?
Ozge1008 Odaanne 33 haftalığım karnım gözüme bi gün çok büyük diğer gün küçük geliyo. Sebebini bende anlayamadım canım🤷🏻♀️
Madamminia Odaanne bebeğin konumuyla ilgili sanırım.Bebeğiniz baş geliş mi ? Benim de aynısı oluyordu.O gün karnım aşağıdaydı doktora gittiğimizde gördüm ki bebek ayaklarını ve kollarını yüzüne toplamış.Ama ayaklarını açtığında göğsümün altında şiş sürekli :)
Odaanne Madamminia bilmiyorum haftaya randevum var gitmedim henüz. Doğum pozisyonu alması için erken değil mi acaba.?😕 bilemiyorum zaten sertleşmelerim vardı ilaç kullanıyorum.
Madamminia Odaanne benim de sertleşme kasılmam var düzensizse sorun yok.Zaten bebeğin pozisyonuyla ilgili değil sertleşmeler korkmayın 👍🏻
zge_frdi Odaanne benim 28 de dogum pozisyonuna gecmisti o zamandan beri karnim aşağıda gibi hissediyorum bende