EceQueen bende 32. Haftadayım benim de bir tarafa doğru toplanıyor o bölgeyi şişiriyor bende elimle dürtüyorum sonra geri çekiyor kendini, bazen de tekme atıyor normaldir bence. Benim karnım bayağı sertleşiyor artık bebek poposunu mu dayıyor ayakları mı bilmiyorum ama keyifleri yerindedir bence korkmayın siz de. Cuma günü kontrolüm vardı doktor bebek hareket etsin diye bayağı dürttü karnıma vurdu falan bende dedim rahatsız olmaz mı böyle, rahatsız olmuyor ki dedi bak kıpırdamıyor bile, dönmesi gerekiyordu yüzünü görelim diye ama ne yaptıysak dönmedi o kadar dürtmeye rağmen bana mısın demedi, yani onlar suyun içinde ya bayağı korunuyorlar öyle her hareketten etkilenmiyorlar.