Kızlar daha da ağırlaşmadan şu domates işini yapıp bitireyim diyorum internette bikaç yerde kapak tekrar kaynatılıp kullanılabilir yazıyor geçen senenin konservesinden kalanlar duruyor hep siz kullandınız mı daha önce tutuyor mu? Tutuyorsa eğer eşim manav hemen bugün istiycem domatesleri 🫠