dogakartal Kızlar dün lekem geldi kahverengi çok önemsemedim bugün akşam yine geldi ve bi tık artmıştı ve aşırı stres oldum eşimle birlikte hemen acile gittik ve takipli doktorumu iletişime geçip getirttik. Baktı kesede sorun yok bebekte ve kalp atışında sorun yok gayet düzgün dedi kanama alanı da yok dedi. Yerleşme kanaması gelmiş dedi ne kadar sürecek bu yerleşme kanaması yaşayan var mı bu durumu
Baby_B dogakartal Kanama devam ederse yine gidin,ben bu sekilde bir kayip yasadim🙏 Tabi ki herkesin basina gelecek diye bir sey yok 2.ye hamileyim 3.aydayiz cok sükür Sizde saglikla alin kucaginiza insallah Progestan vermedi mi?
dem34 dogakartal fitil olarak kullan daha etkili benim kadın doğum doktorum öyle dedi bende öyle kullandım
dogakartal dem34 bana oral kullan dedi ama etkisi olursa alltan kullan demişti yarın alttan olarak alırım artık teşekkür ederim canm