kızlar 2. gebeliğim ilki 2 yaşında 23. haftadan beri suyumun fazla olduğu bebeğin 2 hafta önde olduğu ve kafasının doğum kanalında olduğu söyleniyor şeker yüklemesi yapıldı şeker çıkmadı doktorda açıklayıcı konuşmuyor biri diyor iç dikişlerin zarar görür diğeri diyor bir şey olmaz başına gelen var mı birde bu aralar sık sık nefesim daralıyor 🥹 karnım bir anda çok büyüdü hareketlerim ağırlaştı