aysenuryll96 ben de 27. Haftadayım dün akşamdan beri yok yani çok az.halbuki akşam işten sonra ayaklarımı uzatınca kıpır kıpır durmazdı hiç. Karnımı epeyce dürtüyorum akşamdan beri hiç yok diyemem ama çok az bi tepki veriyo sonra yine yok. Ben de endişe etmeli miyim bilemedim