unzile001 tabi ki 2 3 hafta dursa iyi ama benimde erken doğum riskim var 33+5im şuan doktorumun ilk hedefi 35 ti kuveze girmez diye dusunuyirdu gelişimi iyiydi coger geliştirici falan yapmıştı ama hafta riskli bir hafta değil korkmayın ama tabi ki inşallah 2 3 hafta daha durur gönül ister her bebek zamani gelince dogsun