Hanimşar 10 günlük bir bebegım var doktorlar 2-3saatde bir uyandırıp emzirin diyorlar ama benim kızım emdirmek için kaldırana kadar zaten bir saat geçiyor e emme de bir saate yakın sürüyor uykulu emdiği için geceleri ful ayakta olmam lazım bu seferde uyumadan siz nasıl yapıyorsunuz sizin geceleri emdirme sürecini nasıl