seraap
Deletedmom434 korkum dogum degılde. Hatta dogum yapıcam dıye sevıne sevıne gittim. İlk cocuk oldugundan bılmıyorum 1 cm acılmayla eve gönderildiğini bilmiyordum bır aksılık falan olurda dıye korktum acıkcası. Benim hamılelıgimın başından berı ara ara kanamam oldu. Bu seferde olunca dogum olcak sandım. 1 cm acılmayla eve gönderildiğini bekletıldıgını bilmiyodum oyuzden sordum.